Nahrávám...

REKLAMACE

Je váš produkt poškozen?

Nemusíte se bát, náš kurýr ho od vás převezme a následně pošle do centrály TOUS, která se nachází v Polsku.

Doprava je zcela zdarma!

Ručíme za náš poprodejní servis, který se o váš produkt postará.

 

 Vyplňte formulář, který najdete ZDE

 

1. Vepište číslo vaší účtenky.

Číslo najdete na účtence pod vašimi údaji

Pokud osoba, která vyplňuje reklamační formulář, nemá doklad o nákupu,

má právo doplnit pole s číslem paragonu slovem „chybí“,

případně doplnit číslo objednávky nebo datum nákupu v poli pro poznámky. 

2. Vepište vaše údaje. 

 

3. Vepište důvod vaší reklamace.

 

4. Nezapomeňte vyplnit reklamační formulář kliknutím ZDE.

Nezapomeňte uvést adresu, na kterou budeme

moci zaslat opravený nebo vyměněný produkt.

 

5. Přečtěte si pravidla

 a pokračujte. 

 

Máte hotovo! Kurýr váš produkt převezme v průběhu dvou pracovních dní.

Produkt pečlivě zabalte tak, aby se během doručení nepoškodil.

Kurýr bude mít připravený přepravní štítek.